• Wpisów:108
  • Średnio co: 12 dni
  • Ostatni wpis:2 lata temu, 17:26
  • Licznik odwiedzin:8 365 / 1358 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
No siema.
  • awatar Tini ♥ Forever ღ: hej :D śliczny blog dodaje do znaj o obser licze na to samo będzie mi miło jeśli do mnie wpadniesz i przyłączysz się do akcji
  • awatar Ser Quien Soy★~Diecesca: a no hejka hejka ;)
  • awatar Sylwia Lisiewicz15: Cześć, jak ci minęły święta ? PS: czy zagłosujesz na mnie w konkursie na bloga 2014. Jeśli tak to mam numer 11. http://bff.marlena.sandra.pinger.pl/m/22927214 Pozdrawiam i dziękuję.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 

<3

Hej ;d
Sory, że mnie wczoraj nie było xdd
Więc ..
Kiedy będzie 1000 odwiedzin ?

Jak tam sobota ?
**
Nowe zdjęcie z Twittera TiniStoessel
 

 

;D

Hej, sorka, że dopiero teraz pisze, ale ...
Jak przyszłam ze szkoły to była u mnie moja kuzynka ;D
Więc tak to się złożyło, musiałam robić lekcje, przyszedł mój kuzyn, oglądałam Violette itd. ;D

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Mam dla Was Hit czy Kit ?
 

 
Mam dla Was Hit czy Kit.

Moim zdaniem to jest raczej Hit, a jakie jest Wasze zdanie.
  • awatar Gość: @Violetta y música siempre < 3: ten z tyłu to tata Tini
  • awatar Gość: hit
  • awatar Tęczowe marzenia ♥: hit :D ale ten z tyłu ma fryz
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 

;D

Hej !
Hejka wszystkim ;D
Bardzo się cieszę ... chyba nikt nie zgadnie z czego.
A więc, bardzo bym chciała zostać aktorką
Pytałam się mojej mamy czy mogła bym jechać na casting, powiedziała, że mogę ( ale już od paru dni ją męcze ) To znaczy, że się zastanowi, ale raczej tak.
A jak już będe sławna, to zrobię se z moją Przyjaciółką zdjęcie i ona też będzie sławna, bo jej mama jest trochę ... nadopiekuńcza.

Tylko proszę nie myslcie, że się wymądrzam czy cos. ;D
( Wiem odbija mi )
Jak tam u Was w szkole ?
Ja tam lecę, oglądać Violette.
 

 

<33

Hej,
Jak tam dzisiaj w szkole ?
Ja nie szłam bo 6-óste klasy pisały test.
Więc tak jakby ,,MIAŁAM WOLNE''
Hahaha ;D
I byłam dzisiaj też z koleżanką na dworze, robiłysmy se foty, i zachowywałysmy się jak jakies gwiazdy. xD


<3
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 

<3

Hej,
Jak tam ?
Podobał Wam się wczorajszy TT TiniStoessel ? xD
Mi się podobał, a u mnie w szkole jest całkiem Ok, ;D Dzisiaj dostałam 4 z przyrody z kartkówki. <3
I 3+ z poprawy z matematyki bo najpierw dostałam pałe. ;D
A jak tam u Was ?

**

Pamiętacie to zdjęcie Valerii ?
Ja tak, bardzo mi się podoba, a Wam ?
 

 

;D

Już po twitcamie Tini
Mam dla Was takie jedno małe zdjątko ( szkoda, że nie wyraźne )
 

 

New

Tini dodała new zdjęcia na Twittera

Tutaj ze swoim Tatą A. Stoessel

I jeszcze takie ....
Widać, że Tini ma skype.
Będe musiała ją poszukać i zaprosić. ;D
 

 
Hej !
Weszłam na bloga i patrze 900 odwiedzin ;D
Bardzo dziękuje
A wgl. jak Wam mija sobota ?
Mi fajnie ciepło na dworze, mam dobry humor, po prostu żyć, nie umierać.

****

Jestem taka podekscytowana, o 20: 00 TiniCam !
Tutaj macie Twitter TiniStoessel, jakby ktos nie mógł znaleźć Twittera Tini https://twitter.com/TiniStoessel

A tu macie godziny Twitcamów Tini !

Będziecie ?
Ja tak ! Już nie mogę się doczekać
 

 

;D

Wykreślanka ....
Odpada zdjęcie pod numerem 2.
Które teraz Waszym zdaniem zdjęcie powinno odpsać ! ?
 

 
Mam dla Was parę obrazków z lovsów.
Paczajcie na nie !




Fajne. ?
 

 

***

Hej, jak Wam mija sobota ?
Mi spoko, niedawno pomagałam babci drzewo wnosić. ;D
Teraz jem obiad.
A jak tam u Was ?

***

Hit czy Kit ?
Moim zdaniem Hit, A jakie jest Wasze zdanie ?

Hit czy Kit ?
Moim zdaniem Hit, A jakie jest Wasze zdanie ?
 

 
Hej <3
Ja dopiero wróciłam do domu, bo byłam na wycieczce w Kinie i w MC DONALDZIE ;D
Później gdy już wracalismy do domu autobusem, to ten kierowca jechała jak pijany, autobus podskakiwał skręcał itd. Wstalismy na tym kółku, tyle nas tam było że .... Ja nie miałam się czego trzymać więc trzymałam się koleżanki, koło mnie stał taki Bartek.
Potem tak zahamował autobus, że poleciałam na Bartka, a on nie wiem tak jakby chciał mnie łapać, ale sam leciał, a na mnie leciała Hanka i omało co wszyscy nie upadli, bo ten Bartek złapał się szybko poręczy, ale też kolega który stał za Bartkiem to tak poleciał, że HEJ

##############################

Piszcie jak było dzisiaj u Was w szkole chyba, że też ktos jechał na wycieczke, jesli tak to chętnie się dowiem jak było.
 

 
Przepraszam za to, że dodaje mało wpisów ale to jest tak jakby ...
Znudzenie ;C
Nie mam czasami ochoty dodawać wpisów, ani robić żadnych sond, jak widzicie, więc jeszcze raz bardzo przepraszam, ale mam nadzieje, że mnie rozumiecie. ^^

##########################

Sonda !
Zrobiłam ją dla Was bo ....
nudziło mi się troszkę. I ją dlatego zrobiłam xD
Więc, Waszym zdaniem .... gdzie Violetta ma ładniejszą minkę ?
Moim zdaniem nie wiem czemu ale bardziej podoba mi się ... 1 xD
 

 

<3

Hej !
U mnie w szkole spoko ....
Jutro jadę na wycieczke z klasą do Kina na mupety i jedziemy też do MC donalda
Mamy zbiórkę o 8:15 na przystanku. xD
Ale dzisiaj 11 osób z klasy ( łącznie ze mną ) dostało 1 z przyry z testu. A jest nas 18 w klasie.

Jak tam u Was ?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Hola chicas ! - Czesć dziewczyny !

Mam dzisiaj dobry humor bo byłam na zakupach i u lekarza,

Dlatego mam dobry humor, i w szkole fajnie było .... xD

A jak tam u Was w tej no ....
Szkole ?

U mnie jest bardzo
bardzo spoko.
Był dzisiaj test z przyry, uczyłam się ale chyba słabo mi poszedł. :'

Piszcie jak tam u Was.
 

 
Przed chwilą przeglądałam blogaa o ,,Srolettcie'' Bardzo go nie lubie ale patrzcie co znalazłam xD
Głupio mi trochę, ale przyznaje się, że się z tego trochę usmiałam.

Tylko mnie nie hejtujecie, bo się z tego usmiałam itd. xD
  • awatar USUWAM!: Dasz link? bo chce zobaczyć ja szukam a ja wchodzę na inną
  • awatar USUWAM!: czemu oni nam to robią!? (uśmiałam się z Ludmiły) ale oprócz Vilu Cami i Fran ale dlaczego Vilu musi być najgrubsza!?
  • awatar Gość: Ja się nie śmiałam ale jak dla kogoś to jest śmieszne to nikt nie ma prawa go hejtować
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (8) ›
 

 

<3

Hej !
Jak Wam minął dzisiejszy dzień ?
Mi spoko. <3
Nie byłam przygotowana na techne ;3
I mam to gdzies, nauczycielka nic mi nie zrobi xD
__________________________________________________

Na twitterze Tini pojawiły się nowe zdjęcia !
Natomiast pojawiły się 2 zdjęcie z Violetty3


**

Zostało również dodane z Violetta En Vivo !
 

 
Nasza piękna Candelaria Molfese ....
Dodała nowe zdjęcie na swojego instagrama xD
Zbytnio mi się nie podoba, ale ogółem to jest fajne zdjęcie
A Wam jak się podoba ?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
Może już zauważyli nie którzy z Was, że ....
Mam zmiany na swoim blogu, nie ma ich dużo, Są tylko dwie zmiany xD

Natomiast ... zmieniłam nazwę z Lodo Comello ~ Otro día más
na Martina Stoessel z Jorge Blanco <3

I ....
Zmieniłam też avek na nowiutkie zdjęcie Tini !
 

 
Jejku !
Ta Nasza Tini cały czas dodaje zdjęcie na TT. ;D
Nie mogę się wyrobić. xD
A więc dodała kolejne.
Mi się one bardzo podobają, a Waam ?
( Są piękne, a szczególnie to pierwsze. )


Czekam na kolejne nowe fotki xD
 

 
Kolejna fotka Kochaniutkiej Piękniutkiej nowej gwiazdy. xD
Zdjęcie jest ...
Ładne.
Piękny usmiech <3
Podoba mi się, Waam ?
Na ile w skali 1-10 oceniacie to zdjęcie ?
Ja 10.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Martina dodała kolejne zdjęcie na Twittera
Też jest piękne. <3
Martina ładnie się ubrała.

Podoba się Wam ?
To jest Hit czy Kit ?
Moim zdaniem to jest Hit. ;P
 

 
Przed chwilką jak patrzałam na twittera Tini to zobaczyłam, że zmieniła sobie avek.
Teraz ma takie piękne zdjęcie. *o*


______________________

Martina dodała nowe zdjęcie <3
Bardzo piękne ono jest xD
Mi się podoba, a Waam ?


Ajjj .....
Ta Naszaa piękna Tinita ♥
 

 

<3

Nasza piękna Tinita dodała na swojego instagrama nowe zdjęcie z #Violetty3
Na którym jest Ona i Nasza również piękna Mechi. < 3

Albo jak ktos woli to Violetta i Ludmiła. ;D
Bo znajdą się nie którzy co cały czas krytykują. -,-

Cudowne zdjęcie.
 

 

Hej

Hej.
Jak było w szkole ?
U mnie spoko szłam na 8:45 i miałam tylko jedną lekcje bo jechalismy do filharmonii, ( było strasznie nudno )
Gdy już wracalismy to cały czas ktos mnie deptała po nogach a ja miałam baleriny xD
Musiałam się w autobusie trzymać takiej poręczy, a obok był taki kolega Eliasz który też opierał się o tą poręcze ale tyłem i plecakiem, raz tak mi przycisnął palce, że się pusciłam szybko tej poręczy ale autobus akurat tak skoczył i poleciałam na chłopaków, ale pączuś chciał mnie złapać i sam też za mną poleciał xD
Raz tak autobus zakręcił, że poleciałam na drugiego kolege bo tak zakręcił mocno, że aż się pusciłam. ;D
_______________________________

Mam dla Was taki ciąg dalszy wykreslanki z Violettą, odpadło zdjęcie z numerkiem 5.
Które teraz Waszym zdaniem powinno odpasć ?

_______________________________________

Nowe zdjecia Luci Gil ( serialowej Leny w Violettcie )
Piękne są te zdjęcia. *o*
A Wam się podobają ?? Mi bardzo
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

 
Mam dla Was sondę z prawie nowymi ikoneczkami Violetty. xD
Piękna sukienka. *o*
Które zdjęcie
Violetty
jest ładniejsze ?
Moim zdaniem to 2
A Waszym ??
 

 

Hej

Hejeczkaaa !
Co robicie ?
Ja nic, uczyłam się do przyry.
Dzisiaj jak nie bęzie podać idę z Koleżanką na rolki. xD
_____________________________

Mix !

Vivo mi vida asi. ♥ - Blancova. - 2 pkt
V-lovers trzymają się razem t - 2pkt
Ludmi nie musi być miła, ważne by lsniła♥ - 2pkt

Teraz kolejne !
Utwórz imię

_______________________

Wykreslanka !
Odpadł numer 3.
Który teraz ?


 

 
Około 5 minut temu ...
Nasza kochana gwiazda serialu Violetta dodała zdjęcie na swojego facebooka.
W poscie napisała
Dia diváin acá !!!!


Lodo na tym zdjęciu wygląda radosnie i szczęsliwie.
Widać, że tam gdzie jest Lodovica jest bardzo ciepło.
Bardzo piękne zdjęcie, mi się podoba ♥
 

 
Mam dla Was takie małee Hit czy Kit ....
Leonetta ♥
Zdjęcie z 80 odcinka 2 sezonu to Hit czy Kit ?

Moim zdaniem to jest ... Hit !! x2
__________________________________________________

Sonda z Leonettą.
Które zdjęcie Waszym zdaniem jest ładniejsze ? Moim to 2.
 

 

Mix

Vivo mi vida asi. ♥ - Blancova. - 2 pkt
V-lovers trzymają się razem t - 2pkt

Teraz, napiszcie jak to się pisze : ( za 2 pkt )
 

 
Zrobiłam dla Was wykreslankę z Violetitą.
Jest od 1-9, myslę, że Wam się spodoba. *o*
A więc na początek które zdjęcie powinno odpasć ?


 

 
Odswieżam stronę na pingerze i paatrzee ....
600 odwiedzin w 18 dni.
Ja ...
Bardz♥ Wam dziękuje za te 600 odwiedzin *o*
Dziękuje. *o*

A tu takie zdjęcie Violetty i Francesci.